Alla inlägg under februari 2008

Av therese åkerberg - 4 februari 2008 23:12

Hittar ingen bra rubrik!


Wellwell... så sitter man igen, dan innan de ska va färdigt och pluggar så det svider i ögonen! Näe, nu är man vuxen så det är bara att ta sig i kragen, det slår ju bara till på en själv iaf!



Va på skolan till halv 3, sen hem o kastade ner träningskläder och begav mig iväg på träning och efter träningen la jag mig i solariet, underbart skönt=) Sen har jag inte gjort så mkt mer, pluggat, gjort mat och matlådor! Ska väl bege mig till sängen snart, ska upp 7!!



Alltså helt seriöst, jag blir så himla trött på människor som bara tar och tar utan att ge ngt tillbaka, varför ska folk få suga ur energi från en? Det klarar jag mig bäst utan faktiskt! Människor som alltid måste påpeka negativt, även fast det handlar om en positiv sak, dom liksom letar de där negativa! Näe usch!!!



Näe, nu ska jag stänga ner! En extra puss till Johan för att du e du, och världens goaste o finaste!!


Hörs hej godnatt

Av therese åkerberg - 3 februari 2008 23:25

Jaa, efter en mkt lyckad helg :)


I fredags va jag, Johan, Vicktoria, Patrik och Kempe på knutstation och käkade och drack öl o nån drink! Efter det gick vi hem te Vicktoria och Patrik på fest, fast jag o Johan gick hem vid tolv ungefär!


Dagen efter vaknade vi med ett ryck vid halv 7 på morgon, då jag fick för mig att ringa och väcka mamma och säga att Johan inte kan äta chili, efter samtalet insåg jag va jag hade gjort, och vi låg o skrattade ett bra tag :D Och mamma ringde upp efter ett tag och frågade vad jag egentligen sa eftersom hon va nyvaken o yr hon också, haha!


Sen vid 2 så tog jag o Johan en promenad te hans pappa, drack nån öl och åt hamburgare!=) Mkt trevligt. Sen vid 6 åkte vi hem till mammi o pappi i Ljunga och käkade god mat och drack corona med lime (viktigt), spelade spel och hade trevligt=) Pappa va extremt sugen på pubafton nere på Forum, så efter lite tjatande på mig o Johan så åkte vi ner! Skitskoj att träffa folk man inte ha sett på länge! Åkte hem te Johan runt 1-2 nångång!



Idag har vi bara legat och kramas hela dagen, sett filmer och myst som bara den!=)  Han är verkligen hur underbar som helst, vi har så sjukt roligt ihop, ah, vad jag är kär, lovely!=)



Näe, nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta på tv!


Hörs imorgon! Puss o kram

Av therese åkerberg - 1 februari 2008 11:23

Gosh, äntligen! Nu sitter jag på mammis jobb, dörren va öppen på kontoret men ingen mamma här!? Jaa, hon kommer väl snart! Jag ska bjuppa henne på lunchis innan VC.



Idag skulle jag egentligen ner te Huddik, men fan, jag hade faktiskt andra saker planerade, känns som att jag har gjort mitt avslut där och när dom försöker ge mig dåligt samvete blir jag nästan lite plutt! Bara för att dom vet att jag har svårt att argumentera emot när dom kommer me sitt "jobb-prat"... wellwell. Efter samtalet tog jag den enkla vägen och sket i att höra av mig, då fattar dom väl att jag inte kommer, förmodligen så lär dom ju göra det, hehe!



Hoppas den här helgen blir låååång, att den aldrig tar slut!

Grattis hjärtat på födelsedagen(=



Nu ska jag leta min mamma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards