Alla inlägg den 7 februari 2008

Av therese åkerberg - 7 februari 2008 13:02

Jag har gått ut 1 gång här i stan sen jag flyttade ner! Så igår haka jag på Stefan medflera ut, drack nån öl och hade trevligt! Träffade lite människor som jag inte sett på 1 år typ, kändes skumt och bra :)



Jag vet iaf att jag har mitt mjöl i påsen rent=) Wellwell....


Nu sitter jag och väntar på Bomsikka, som ska skjussa mig te tågstationen, underbara Elin! Ska åka hem te ljunga och tvätta, sen ska jag också till Ida med en sen 18-årspresent!=) Jag tyckte nyss jag lekte med barbie med henne och sov där, fast jag sov aldrig utan fick alltid hemlängtan så hennes pappa fick skjussa hem mig mitt i natten, haha! Jag kunde inte sova borta tills jag va 11 år, det är sjukt! Förutom hos mormor då, ibland.


Speciellt i Stöde hos min kusin, helt fruktansvärt, jag trodde varje gång att jag skulle klara det... men samma visa varje gång! Och ibland fick jag så lov att stanna, alltså den där känslan, jag känner den än, värsta paniken att man vill hem till mamma o pappa, man grät hysteriskt! Jag glömmer aldrig då jag prångt skulle följa med kusin till Furuvik, i en vecka... då vi svänger ut på E14, från kusins hus, då mamma nyss droppat av mig och sagt hejdå, så tittar jag i bakrutan och ser mammas bil åka åt andra hållet, redan då vred det sig i magen, jag grät konstant i en  vecka, haha! Till o med när vi kom hem te Stöde och mamma skulle hämta mig senare på kvällen för hon jobbade, så grät jag, mammas hjärta kunde ju stanna!!! hahahaha! Ja, shit, de där med att sova borta har aldrig vart min grej tror jag, jag sover alltid bäst i mammas o pappas säng, och det tror jag att jag alltid kommer att göra, hur gammal jag än blir! Töntigt eller ej? Det skiter jag i =)



Imorgon ska jag iaf till min älskling i Ånge, vi ska ha en nyttig helg med träning, promenader och nyttig mat, heh! Jag saknar han så det finns inte! Jag är världens mest lyckliga tjej som har hittat en sån underbar pojke=) Och det kommer direkt från hjärtat....



Näe, nu ska jag plocka undan lite! Tack o hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards