Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Rubrik saknas

Av therese åkerberg - 16 maj 2008 15:38

Vem ringde dig senast?

- Elin


Vem kysste dig senast?

-Johan


Vem kramade dig senast?

-Johan


Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?

Från Johan; GodMorgon älskling. Det finns en kille 10 mil västerut som älskar dig otroligt mycket=) Hoppas ni kommer fram till ngt bra idag och att du inte känner någon ångest över det val du gör. Massa kärlek till dig, bara dig.


Vad brukar folk få för intryck av dig ?

Ja, vad har ni där ute fått för intryck?? :)


Har du någon gång klätt dig horigt?

Jag tror faktiskt inte det? Har inte kroppen för det :P


Har folk kallat dig slampa?

Det tror jag säkert, men inget jag vet om 


Har du kallat någon för slampa?

Jag har inte sagt det till någon direkt, men jag har nog sagt så om någon.


Har du slagit någon riktig hårt?

Ja, inte med knytnäve dock.


Använder du parfym?

- Ja


Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?

Att jag har så sött ansikte, de brukar ja få höra :)


Vad kollar du på först hos en kille?

Ögonen och sättet att föra sig.


Vill du ut och festa nu?

Jag är ölsugen som faen!


Vad är klockan?

15.44


Vilken färg har din mobil?

Turkos/grå  


Vad ska du göra nu?

Snart åka ner på stan och handla lite.


Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?

Jag tror det


Är du social?

Mja, jag säger ju inget i onödan... jag är inte blyg, men är inte den som säger ngt bara för att säga ngt :)


Vad tänker du när du vaknar?

Jävla signal på väckarklockan.... jag oooorkar inte.


Kan du gå utan smink?

Jag är osminkad nu, men vantrivs ohyggligt mkt med det, så ska jag på jobb, skola eller dylikt så måste jag ha smink.



Tack Fia, min tur att kopiera ditt :P

 
 
Fia

Fia

16 maj 2008 16:16

Det är lugnt att du kopierar från mig=) man slapp tänka på vad man skulle skriva om då=) Det var jag som hejade på er när ni var ute och knallade om du inte såg det=) Kram

http://z4mbizzz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards