Alla inlägg under augusti 2007

Av therese åkerberg - 27 augusti 2007 16:08

Rolig helg har de varit.

I fredags va jag & Jenny på stan och shoppade, efter det for vi o några grabbs & käkade pizza...Efter det blev det film & helt galet med skratt...


På lördagen så va vi iväg och spelade brännboll, efter det gick vi ner på stan och tog en fika, sjuka oss och skrattade som galningar!! I söndags for vi iväg på en kvällstur till Borlänge & hämtade en MC, pratade skit och skrattade ännu mer.


Det är dem här små glimtarna man får, som får en att inse att livet har så sjukt mycket att erbjuda!!!!


Idag har vi haft besök från sthlm, mycket intressant man! Och alldeles nyss ha ja vart på stan och införskaffat mig lite nya höstkläder!! Alltid roligt.


Ska snart hem och få Jennys goda falafel!


Ha en bra dag =)

Av therese åkerberg - 23 augusti 2007 11:36

Vart är världen påväg?? Fjortisar med attityd, man ger dem en chans men dom verkligen betéer sig som småglin också! Småflickor som inte kan visa respekt, tror ni att ni får respekt genom att vara stöddig & elak så är ni helt fel ute, kom igen om några år!


Jag fick mig ett gitt skratt av min darling AK igår, haha du är bara för härlig. Jag saknar dig som en idiot!!!!


Idag ska jag & girlsen åka ut till havet och softa hela eftermiddagen!!! Lovely.


Jag mår skumt. Drömde om en person inatt som jag saknar så in o bomben! Hittade en bild på oss 2 på internet igår, va nog de som gjorde att jag drömde som jag gjorde. "Minnen som rör vid hjärtat går aldrig förlorade".

Verkligen.


Näe, nu ska jag hem och äta lunch med tjejerna!


Tack!

Av therese åkerberg - 19 augusti 2007 10:49

Åker tillbaka till Huddik idag på eftermiddagen nångång, min kära far ska köra ner mig.

Har haft en jätte mysig helg här hemma. Endast umgåtts med familjen och AK en sväng....


Men helt ärligt så har jag saknat mina tjejer där hemma sjuuukt mycket=) Ska bli otroligt skönt att komma hem till mina underbaringar där hemma sen=) Och träffa lilla goooos Selda=)



Näe, nu ska jag äta gröt och min havremjölk!!!!


Ha en bra dag allesammans!!!!!

Av therese åkerberg - 18 augusti 2007 23:01

Åkte hem igår. Min kära familj kom & hämtade mig på centralen i Sundsvall. Åkte och firade min lilla kusin som fyllde 2, sweet!


Idag har vi varit i Vemdalen och kikat på en stuga som mor o far är sugen på att köpa, grymt jävla fin va den! Sen åkte vi till Östersund och käkade på Kina, sjukt gott!!!!!!

Sen hem igen. Har hälsat på min älskade mormor & morfar.

Umgåtts med AK, underbart att få se hennes söta tryne, massa kärlek till dig!!!!!!!!


Måste ju säga att ingenting förändras i denna kommun, jag saknar inte ett jävla skit här hemma. Det enda som jag saknar är familjen!!!


Jag har det så otroligt bra där jag är nu, och jag känner att jag verkligen kommer någonstans i mitt liv. Jag lär mig ngt nytt varje dag och gör otroliga framsteg med mig själv. Jag inser saker och ting hela tiden, tycker synd om folk som står och trampar i samma jävla skit fortfarande.


- De 2 enda dagarna man är helt maktlösa inför är gårdagen och morgondagen, den enda dagen som betyder ngt är idag, det är endast nu vi kan göra saker annorlunda och påverka.


Otroligt bra att tänka på när man har ångest för det som ha varit och är orolig för vad som ska hända. Vi är absolut maktlösa inför det.

Därför tänker jag inte på det som ha varit eller kommer att ske. (försöker iaf)


Jag trivs så otroligt bra med livet som det är just nu, jag har aldrig mått bättre. Jag har en sjukt fin familj som verkligen bryr sig om mig, en sjukt vacker syster som är grym på fotboll, sjukt fina vänner som alltid ställer upp.

- Det är såhär livet ska vara, bättre att upptäcka det sent än aldrig.


Nu ska jag hoppa i säng, läsa lite och sen sova=)


Tack för mig



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards