Alla inlägg den 11 februari 2008

Av therese åkerberg - 11 februari 2008 22:46

I fredags tog jag bussen upp till Johan i Ånge, efter att ha sovit en natt hemma i ljunga!!! Vi såg X antal halva filmer ;) haha! Somnade väl vid sisådär 2-3 kanske?


På lördagsmorgon va vi duktiga och klev upp i lagom tid, drog på oss kläder och gick ut på en timmes promenad!! Såå jäkla skönt kan jag lova! Sen hem och åt en sen frukost!! Vid 5 kom Johans gulliga mamma och hämtade oss och for hem till henne på middag och tittade på melodifestivalen! Mkt trevligt=) Sen vid halv tio hem te Ånge igen, tittade på en till halv film och sen somna vi =) På söndagen åkte älskling iväg och repade och jag stannade kvar hemma hos han och pluggade 3 timmar i streck!!!! Men klart vart de och skönt e väl de =)

Sen när hjärtat kom hem gick vi ner på knutstation och åt =)


När de va nån timme kvar tills mitt tåg skulle gå så knöt d sig i magen :( Så jag sov kvar en natt till och den natten va guld värd kan jag få be och tala om, helt underbar=)

Imorse när jag kom hem till lägenheten, är det totalt nystädat, pengar på bordet, ett hjärta med godis i, chocklad i massor och kylen är fylld med mat!! Har jag en underbar mamma eller har jag?? Jag älskar henne till månen och tillbaka så många gånger det inte går att räkna=)


Idag har jag vart på skolan och lämnat in ett prov, vart på samtal, strosat runt på stan och införskaffat lite nya prylar =)

Imorgon är det skola heeela dagen, sen tänkte jag ta mig ner till Ego och träna!


Jag längtar till helgen redan, kommer bli såååå mysigt =) Hjärtat mitt kommer ner, mys mys mys!



Nu ska jag snoka vidare!!!


Hörs hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards