Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Min Lillen...

Av therese åkerberg - 13 maj 2008 00:11



-Lillen, jag känner en sån stor kärlek till dig så du anar inte! Känns som att älskar inte räcker till, men det är ändå de finaste man kan säga till någon. Har aldrig klaffat så bra med någon som med dig.

Typ som ikväll, då vi kikade på High Chaparall så skrattade du så tårarna kom, och fick även mig att skratta AV ditt skratt, haha!

Du är min lilla mjukis, min lilla gullock, lillen !:)

Jag älskar allt med dig, nästan dina snarkningar också, näe tamme fan så älskar jag dom också!






Känns som att de kommer vara du och jag livet ut, nästan så att jag vet det! Älskar man ngt, kämpar man för det och det kommer jag göra ända ner till graven! Så mig blir du inte av med så lätt...


All min kärlek går till dig mitt hjärtegull!







 
 
Ingen bild

"lillen"

13 maj 2008 02:40

Det var det finaste jag läst någonsin och det även om jag nu läst alla romaner i världen. Tror jag läst en bit över tio gånger bara inatt! Stämmer allt det där som jag tror att det gör är jag den lyckligaste lillen-killen i hela världen! Och för att göra det enkelt så säger jag detsamma på alltihopa:) Jag älskar dig gumman mer än en fantafabrik i öknen mer än jesus älskade vin. Stor puss till dig du o jag för alltid!

 
Malin

Malin

13 maj 2008 17:03

Jättemysig bild :) så kul att läsa att du är lycklig.. Hoppas vi ses snart! Kramar

http://genombrott.bloggagratis.se

 
AK

AK

13 maj 2008 20:09

det här är du värd gumman!! :) Puss och Kram, lill skrotis hälsar nog han å :)

http://www.annaK.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards