Alla inlägg den 14 februari 2008

Av therese åkerberg - 14 februari 2008 17:00

För mig iaf :P


Idag har det varit en helt ok dag på skolan, har skrattat mkt och gjort mycket praktiska saker! Nästa vecka ska vi ha fältstudier, hela veckan! Då ska jag vara på psyk på avdelning 52, ska bli jääävligt intressant faktiskt!

Ja, ikväll kommer Elin hit, vi ska åka ut på birsta en snabbis o sen bolaget och handla lite vin!

Jag känner att jag måste få varva ner, det har varit en hektisk vecka och jag är helt slut :P Så nått glas vin ska jag unna mig ikväll, samtidigt som jag har tvättstugan!!! =)


Imorgon kommer älskling hit! Vi ska mysa till det med god mat och dricka nån  BÄRS, bärs, de låter så manligt att säga så, haha! Jaa, och bara mysa =) Och jag ska få rå om han heeela helgen! Vi har våran alla hjärtans dag imorgon förstår ni....



Idag tänker jag extra mkt på min Momma uppe i himmlen, jag saknar henne så otroligt mkt! Ibland kommer jag på mig själv när jag ringer till morfar, att jag är påväg att fråga efter mormor... Men jag är egoistisk när jag önskar att hon levde, hon åkte in och ut på sjukhuset hela tiden den sista tiden och plågades mest! Men man kan ju inte hjälpa att det gör sjukt ont, hon stod mig så nära...Men det är ju livets gång, och det är samma för alla!


 Näe, nu ska jag g öra mig iordning!


Massa kärlek till Johan, mamma, pappa, syster, morfar, farmor, farfar, faster med familj, moster med familj, morbror med familj och såklart alla fina vänner =)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards