Alla inlägg den 22 februari 2008

Av therese åkerberg - 22 februari 2008 12:05

Igår körde jag spnning en timme innan jag gick till tågstation! Sen hem och pluggade, käkade middag, skjussade syrran och Sofie på nån dans i Erikslund. Sen åkte jag upp till älsklingen i Ånge!!=) Gosh, jag har sovit nästan hela natten, somnade vid ett och vaknade en gång bara!

Sen kom hjärtat hem från jobbet vid nio och väckte mig och vi åt frukost ihop!! Sen gick han tillbaka.

Nu har jag suttit med 3 arbeten, och jag är klar banne mig!!!=) Så jäääävla skönt! Jag blev sjukt imponerad av mig själv när jag läste igenom det, sant:)


Nu ska jag ta o sminka mig lite tro ja och vänta på Gullock som kommer snart! Vad ska vi göra idag då? Jaa, jag ska på samtal vid tre, sen tänkte vi gå ner på mittis och äta mat!!


Det är ju så himla fint väder ute, varmt och strålande sol! Kanske blir en långpromenad, jaa... de vill jag =)


Riktigt känner på vilket bra humör jag är på! Jag känner mig duktig, har både tränat, ätit och pluggat som jag ska...det är så himla lite som behövs! Sen gör nog vädret sitt också... och att jag är med min favorit=)



Näe, nu ska jag kila!

Ha en bra helg allihopa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards