Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

Jag är bara jag!

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.


Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst.

Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det.

Jobbet ringde idag, jag har ju fått jobb hela sommarn, men så ringde dom o fråga om jag ville jobba 2 hela veckor extra, och det är ju inget man tackar nej till direkt :)

Sen har vi det här med praktiken, jag beslutade mig för att göra den senare, den inom äldreomsorgen. Jag hoppas det går att baka in det i jobbet på ngt sätt. Det blev för mycket att både ha praktik, jobba och plugga, de kändes inte bra för fem öre. Men nu har ju det löst upp sig iaf.


Är nu i Ånge hos Johan, han ligger och snarkar och sover så sött. Själv är jag för pigg för att sova, har pluggat lite till och spelat tetris. Jag tror jag har blivit beroende av tetris, spelar hela tiden, haha! Och sen tog Johan ner ett gammalt nintendo spel i fredags, som vi satt och spelade nästan hela helgen, det är nästan så att jag längtar att komma hem och spela!:D Sick. Och i lördags blev jag totalförälskad i Sing Star, då vi va hos Helene och Roger och spelade det, jag skrattade så jag trodde ja skulle vika mig dubbel :P

Och lille Helené, hennes mage bara växer och växer och växer, denna gång fick jag till och med känna några sparkar, åååååååå !!!!!!



Näe, nu ska jag spela ett eller två (eller 825729) parti tetris innan jag kryper ner hos min Gullock!!! Utan han, ingen therese.


Godnatt!

 
 
Emmis

Emmis

21 maj 2008 08:15

Ibland kan jag också fundera på vad meningen med livet är/vad livet går ut på.. Men det verkar inte finnas någe svar på de!
Hoppas allt är bra med dig vännen? puss o kram!

http://emmish.bloggagratis.se

 
Angelica

Angelica

21 maj 2008 09:22

jag tror att louise gjorde så på gläntan i somras. bakade in det som praktik alltså.. men jag är inte säker (:

http://supergirlsdontcry.wordpress.com

 
Johan

Johan

21 maj 2008 18:23

Du kröp ju aldrig ner med mig!! Det önskar jag däremot att du gjorde inatt =´( Tänk att du är mer beroendeframkallande än nicotin, alkohol och droger tillsammans.

http://www.blötbajs.igår

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Av therese åkerberg - 16 maj 2008 15:38

Vem ringde dig senast? - Elin   Vem kysste dig senast? -Johan   Vem kramade dig senast? -Johan   Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Från Johan; GodMorgon älskling. Det finns en kille 10 mil västerut som älskar dig otroligt mycket=) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards