Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Äntligen

Av therese åkerberg - 24 april 2008 21:55

Äntligen helg! Tack och lov!


Kom nästan nyss hem från jobbet, vilken jääävla kväll alltså! Tror inte jag har suttit ner i en sekund ens.

Och skola hela dagen, den va därimot helt ok!


Imorgon ska jag till läkarn igen, vid 8, sen ut till Birsta och hämta Johans telefon hos Linda på restaurangen, sen hem igen och packa, därefter kommer Johan och hans pappa hit, slänger av lite saker och sen skjussar hans pappa oss ner till tågstationen och vi beger oss till Gävle över en kväll =) Vi ska ner till nån polare till Johan, äta god mat och så! Trevligt, och vi åker hem på lördag morgon!!


På Måndag börjar min praktik, 4 veckor framöver. Ska vara i hemtjänsten inne i stan, de ser jag fram emot!



Nu ska jag dricka en kopp te och kura ner mig i sängen och läääängta tills imorgon då jag får pussa och krama på mitt hjärtegull =) En massa kärlek till dig älskling!!!!!




Uppda....


Jag prover lite kläder i garderoben som bara ligger och dammar... och jag har hittat en fin outfit för imorgon! MEN....(alltid de där "MEN";et...), jag fick verkligen kämpa för att dra på mig mina svarta byxor som jag hade för 3 år sen, jag har som en liten balong-halv klänning över... så kärlekshandtagen och magen som hänger över syns inte, haha... men det är fan inte skönt att sitta ner känner jag.... Får se, faaan vad jag hatar de där... de märks ju då man går i affärerna också... jag låssas ta en small/medium för att de KANSKE går på, men jag behöver fan large nu, fan helvete alltså!


Vet ni? Jag tänker sätta mig ner nu och skriva en lista på vad jag ska storhandla hem till kylskåpet i helgen...

Fan skriv lite pusch kommentarer så att jag får lite knuffar i ryggen varje morgon jag sätter mig här och läser! Inget: "Men du e fin som du är".... utan nå annat.... så att jag får motivation!



Hejdå!

 
 
Ingen bild

Emelie

25 april 2008 19:39

Hoppas du får en trevlig helg. Är så roligt att läsa här, du skriver så bra kraaam

 
Jessica

Jessica

27 april 2008 20:22

Du är verkligen sjuuukt fin Therese,helt klart... men jag förstår absolut hur du känner dej, kan nog säga att jag känner igen mej. Jag älskar mat i alla dess former, nyttig som crap och får den där ångesten på köpet då man tryckt i sej nå "olämpligt" (enligt mej)... jag har försökt att hitta en balans och inte tänka så mkt. Vi tjejer borde nog försöka tycka om oss själv mer och inse att vi duger precis som vi är... men det är faktiskt inte så lätt... så försök att inte tänka så mycket, det blir som en ond cirkel då. Och du är faktiskt en riktig pudding ;)

http://issan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards