Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Prov hela dagen.

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast.

Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren!

Man känner sig så jäkla nöjd efteråt, faktiskt :)

Åkte ner på polisstation och hämtade ut min plånbok, allt va kvar förutom KÖRKORTET,varför ta mitt körkort? Så jävla irriterande. Jag har iaf anmält det stulet på vägvärket, så sen skulle jag få nån blankett att fylla i, sen får man ett nytt.


Idag då? Jag måste verkligen röja upp här efter helgen, ligger väl 2-3 maxmål på matten.... hmmmff. Närå, men smet och klet överallt. Usch och blä.


Igår när jag va till Anna, så blev jag helt såld på hennes inredning, fy faaaan vilken snygg lägenhet! Hon har gett mig lite tips, om hur man ska göra med grunden och lite sånt! Kan ju vara bra att ha i bagaget till senare:)



Näe, tro om jag ska ringa och skälla lite på Johan, DU vet varför ;) Wellwell...


Nog för idag! Hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Av therese åkerberg - 16 maj 2008 15:38

Vem ringde dig senast? - Elin   Vem kysste dig senast? -Johan   Vem kramade dig senast? -Johan   Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Från Johan; GodMorgon älskling. Det finns en kille 10 mil västerut som älskar dig otroligt mycket=) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards