Alla inlägg den 5 februari 2008

Av therese åkerberg - 5 februari 2008 22:11

Jag satt uppe till ett inatt och skrev klart mitt arbete, jag blev vädligt nöjd, även om jag satt mig med det dan innan d skulle va klart!


Har också haft en jätte bra dag på skolan, halva dagen gjorde vi teoretiska saker och andra halvan så gjorde vi praktiska saker, vi skrattade mkt kan jag lova =P Störtade hem och packade ner träningskläder och begav mig och tränade nere på Ego.

Sen hem igen och lagade en sen middag, blev grönsaker och tacos-köttfärs=) Mumma. Nu på kvällskvisten har jag läst igenom nästa studiearbete som vi ska göra, tänkte göra på ett annorlunda sätt den här gången och inte ta allt dan innan!!


Imorgon är jag ledig, ska upp o tvätta vid tio, städa lägenheten, och sen tänkte jag bege mig ner på stan en sväng och handla lite saker som jag behöver te skolan!


Jaa, de va väl allt för ikväll tror jag!


På återseénde!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards