Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Min mage...

Av therese åkerberg - 14 maj 2008 16:21

Är uppsvälld som en stor ihopdragande, tjock, slemklump känns det som.


Min mensvärk blir värre och värre ju äldre jag blir, borde de inte vara tvärtom? Suck.

Idag har jag jobbat och slitit, eller slitit och slitit, tror det aldrig ha vart en sån lugn dag som de va idag, nånsin när jag har jobbat på olika ställen.


Wellwell, idag ska jag göra min debut på Helex tror jag, jag har ju köpt kort men inte tagit mig dit, kanske ska göra det ikväll då?! Men det är förjävla tråkigt att träna själv måste ju jag säga, men snart kanske jag inte behöver göra det :)


Om 2 veckor bär det av till Tallin också, jag, Johan, Linda, Anton, Elin och Frasse, jag längtar som en idiooooooot!:D Äntligen säger jag bara!


Näe, nu får de va bra! hejdå!



 
 
emmis

emmis

14 maj 2008 19:11

jo jag var hem en sväng, kom ti stöde på lördag natt och åkte ner idag på förmiddagen :) Tänkte jag skulle höra mig men sedan tänkte jag att du har säkert fullt upp med skola på dagarna + att jag är pank och då kan man ju inte göra nåt (som t.ex ta en fika). Så vi får ses nästa gång ja kommer hem (känns som vi har sagt så ett tag!). Men vi får se till så det blir av :) puss!

http://emmish.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards