Alla inlägg under januari 2008

Av therese åkerberg - 31 januari 2008 20:42

Klev upp kl 8 och gjorde mig iordning, sen tog jag en promenad upp på skolan!! Slutade inte fören 4, liftade med Anna, en tjej i min klass hem, packade snabbt ner träningskläder, sprang te bussen ner på stan! Gick och strosade lite på stan, handlade en jätte fin klänning, en enkel svart, precis i min smak, skitsöt e den =) Lite smink och smycken blev d också!! Sen gick jag på ego och körde spinning en timme! Fan det är inte roligt när man testar kläder och inser att man måste ha en större storlek:S Hela dan blir förstörd, men d kändes bättre efter spinningen! Jag ska till o med va så duktig att jag ska packa allt redan ikv, och gå på spinning tjugo i sex imorrn bitti, sedan tar jag halv elva tåget till Fränsta! Därifrån går jag till mammis jobb, sen åker vi på vårdcentralen och tar en spruta innan resan till Thailand.


Sen skjussar mammi upp mig te Ånge, ska upp te min Johan som fyller 24 imorrn!!! =) Vi ska på knutis o äta o dricka nått glas vin!=) Och jag blir kvar där heeeela helgen, lovely!!!


Vet ni, jag vill ha en ny kamera, jag lyckas ju alltid tappa bort eller förstöra mina, men nu e jag trött på att inte ha någon så jag tror tusan jag ska införskaffa en!


Wellwell... nu ska jag röja undan lite här och packa! Jag är trött, hör o häpna!! =)



en extra puss till Johan för att du e sinnes-sjukt go på alla sätt o vis =)!!! Ojoj va vi ska mysa i helgen =)


Ha en fortsatt trevlig kväll! Hej!

Av therese åkerberg - 30 januari 2008 18:41

Jag måste medge att just nu är jag inne i en period då jag har noll självdiciplin! (e eller i?). Eller nu och nu, jag ha vart i den här perioden ett bra tag nu faktiskt! Igårkväll lovade jag mig själv att inte sova middag, happ, jag somnade om vid elva imorse och sov en skvätt. Jag har sneglat på mina skolböcker halva dagen, men bara kommit så långt att jag har hittat alla stenciler jag ska skriva på sen! Haha.


Men jag har iaf sorterat lite papper hit o dit, även sorterat lite gamla kort och annat kraffs som man inte behöver! Skönt att de e gjort iaf.


Sen idag har jag även lagat middag och gjort matlådor, jag har blivit så lat=S


Kom precis innanför dörren efter en promenix, så jävla skönt då man väl kommer ut! Nu sitter jag och väntar på att 2900 nånting...ska börja, nån förjävla bra dansk serie =)


Näe, tro om jag ska göra lite te! (jag har till o med blivit så lat så jag värmer vattnet i micron istället för i te-kokaren). Det är inte sant, haha!



Hööööörs hej!

Av therese åkerberg - 29 januari 2008 01:59

Vad trött jag är på att inte kunna sova, fattar fan inte va i helvete det sitter i. Alla tankar snurrar runt runt...csn, pengar, skola, MÅSTE SOVA, vad ska jag ha på mig imorgon, måste ha ett jobb, måste städa, vad ska jag äta imorrn, måste ringa banken... det är bara en LITEN bråkdel, jag blir vansinnig, och ju mer vansinnig jag blir desto mer vänder o vrider jag på mig!



Fan jag ska upp 7 imorrn, och gå i skola till halv fem, jag hatar att sitta och nicka på lektionerna....



Alltså ibland blir man så frustrerad så man har katastroftankar om att springa rakt in i väggen så man somnar, jag känner mig snart som ett vandrade lik, haha!



Wellwell... vad kan man mer skriva om? Dom säger ju att man ska skriva ner alla tankar innan man lägger sig.. så eeuuhmm...


Jag åker till thailand om exakt 5 veckor, ska bli sjukt skönt, få komma bort från kylan ett tag och bara umgås med familjen, bada sola, dricka drinkar och äta god mat, de låter inte helt fel d inte! Och där blire ju skitbra med sömnen, eftersom jag är uppe på nätterna och sover (ibland) på dagarna!=)



Mer då? JAG VILL VINNA PÅ LOTTO.


GODNATT hörs hejhej hej..då!

Av therese åkerberg - 28 januari 2008 16:50

Jag gav ett nyårslöfte och jag tänker fan hålla det! Jag och Oprah kan ju bilda klubb med att jojjo-banta! Hah!



Nu är förkylningen borta så ikväll blir det träna av, tänkte testa ngt nytt... "Fatburner Puls" heter det, de låter ju bra iaf :D

Vaknade imorse av att nån skriker therese och bankar på dörren, då står pappi där med frukost och ett leénde på läpparna=)



Sen sov jag ett tag till när han hade gått och begav mig på skolan, liftade hem med Helené o Roger när skolan va slut!


Fucking jävla csn säger jag bara, ringde in idag och dom förstod inte varför jag inte hade fått "bekräftelse brevet", så då måste dom skicka det och sen måste jag skriva på skiten och skicka in IGEN, det ska alltid ta sån jääävla tid med att få pengar... samma skit vare med försäkringskassan också! Näe, dom bajsar vi på!


Imorgon börjar jag redan halv 9 på morgon och går hela dagen, men d ska väl gå det också!



Näe, nu ska jag gå te bussen. hörs hej hej hej!

Av therese åkerberg - 27 januari 2008 22:28

Alltså, jag må vara nykär, men det känns verkligen som att jag ha träffat min själsfrände! Vi har så sjukt mkt gemensamt, vi har sjukt roligt ihop och jag verkligen känner hur jag kan öppna mig för han!=) Det är sinnes-sjukt skönt att känna såhär =)


Typ som på fredag-natt/morgon, så ringde mobilen, efter att han lagt på, yr o nyvaken så börjar han tokskratta och yrade om godis och nå annat, vi låg och asgarva bägge två, men ja tror ingen av oss fattade om vad?!:D Sen vaknade jag till en gång till, och så började vi skratta igen, åt ingenting...

Väldigt bra sätt att starta sin dag på kan jag lova :)



Igår va vi och käkade och bowla med Vicktoria och Patrik, och drack nån öl, jag förlorade ganska stort, men roligt va de =) Sen tog vi oss ner på coppers, som tydligen heter "Bar & Kök" nu, sen gick vi över till Olearys en sväng, trevligt!!

Idag har vi legat halva dan, åkte till nordichallen och kikade på syrran när hon spelade cup med laget...


Nu är jag hemma själv :( Kikar lite på tv och är trött... Längtar redan tills på fredag, 4 dagar går snabbt!


Näe, nu blev det här ett långt inlägg... så nu ska jag sluta!



Hej hej

Av therese åkerberg - 25 januari 2008 14:23

Är jag! Undra hur många gånger jag har skrivet de nu ?:P


Min Johan kom igår, vi myste hela kvällen o natten och halva morgonen;) Underbart! Nu har vi precis duschat och ska snart åka ut på birsta o kolla lite, sen tänkte vi mysa till det med en flaska vin och god mat bara han och jag (=


Sen imorgon blir det eventuellt bowling med Vicktoria och Patrik!!!



Näe, nu ska jag kleta på smink!



Höörs hej!

Av therese åkerberg - 23 januari 2008 19:24

Äntligen så har jag fått städningen avklarad, hah! Det tog nån vecka sisådär och få fingrarna ur arslet. Men nu e d klart och jag klev  upp 7 imorse och tvättade till o med! Och har LAGAT middag också, duktiga jag!



Elin kom hit en sväng förut, eller jag gick ut och följde med på macken då hon skulle köpa en tändare innan hon skulle på sina kvälls-lektioner! Hon kanske tittar förbi här sen å... gooos!


Imorgon ska jag upp på skolan, börjar redan kl 8, då är det lite info-tjosan, sen psykologi, fotografering och lite annat!



Sen senare på kvällen så kommer min lilla Gullock hit och ska va här heeeela helgen!(= Ska bli sååå mysigt sååå!



Just nu sitter jag bara o väntar på att "Fetman tog hennes liv", ska börja, en dokumentär om en såndär  gastric bypass operation!!!

Nå mer hade jag inte att berätta så tack o hej leverpastej

Av therese åkerberg - 21 januari 2008 20:29

Tog tåget hem te stan halv 7 imorse, kom hem och sov hela dan typ eftersom jag nästan inte sov ngt natten innan, låg bara o grubbla o fundera hit o dit, kors och tvärs!



Har nyss vart på möte, så jävla skönt att komma in i dessa lokaler, ni tycker säkert att jag pratar gojja MEN, då man kommer in där, så får man ett slags lugn i kroppen, man känner sinnesro! Man är inte ensam om det, det är så himla skönt att få prata om vettiga saker, om livet i de stora hela. Jag hade tappat hela grejjen, men nu vet jag vad det är jag behöver i mitt liv. Nu ska jag sluta ljuga för mig själv och minimera saker och ting.



Är också så himlans kär, och han bara klev in i mitt liv..bara sådär, allt känns så rätt, ååå det är en underbar känsla!!! Det känns att de e på riktigt...

Saknar han så jag nästan spricker, får vänta ända tills på torsdag... men då får vi en dag extra =) iiihhh.



Imorgon ska jag upp o ta mig en promenix, och sen hem o städa för nu är det kaos i min lilla lya! Wellwell...


Hööörsheeej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards