Alla inlägg den 27 februari 2008

Av therese åkerberg - 27 februari 2008 19:15

Har pluggat halva dagen. Vid 1-2 kom Elin o hämta mig och vi for ut på birsta och tog en GI-lunch=) Sen gick vi och strosade runt lite...


Sen åkte vi på ICA MAXI, och shiiiit va stort det är, som ett jävla köpcentrum, haha! Och sen åkte jag hem...

Har städat, packat lite saker tills imorrn då jag åker upp till min älskling, efter skolan. Sen har jag lagt mat, kyckling-filé med philadelfia ost, soltorkade tomater, mango, melon- röra i, med sallad... Riktigt gott må jag säga=)


Min packning till Thailand består av två klänningar, smink, pass och det jag åker i.... =) Resten ska handlas där=) Wiii.



Ikväll blir det Grey´s Anatomy, världens bästa serie!! Massa te och mys i soffan! Och såklart längtar jag som en tok tills imorrn då jag ÄNTLIGEN får vara med Johan igen... mysa, mysa och sa jag mysa ?=) Lovely.


Det får räcka för idag! Tack för mig!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards