Alla inlägg den 8 februari 2008

Av therese åkerberg - 8 februari 2008 12:09

Inatt har jag vaknat 1 gång i timmen av mardrömmar och ibland vaknar jag av att jag ligger och gnisslar tänder. SÅ sjukt irriternade.



Sitter och lyssnar på web-radio på datorn, kommer låtar som får mig att tänka tillbaka, till högstadiet. Vilken jävla tid.

Och då Johan Harrysson levde, fruktansvärt onödigt att han skulle försvinna ifrån oss, 17 år och hela jävla livet framför sig... Det är en sorg man kommer ha med sig livet ut.


Till ngt helt annat, jag har ingen laddare till min telefon, som la av imorse, har letat i hela huset men hittar ingen, man får nästan lite halvpanik, haha, alltid ska man vara tillgänglig.



Elin.N min gamle släkting :P Jag läste din blogg, jag tycker om dej för den du är, även om jag inte alltid håller med om allt du säger, och ibland hoppar de lite för många grodor ur munnen, men det är det som är så charmigt med dig, du har alltid varit "Elin" och kommer alltid att vara "Elin", mig har du alltid, din skitunge som du brukar säga!!! Puss påre!



Näe, nu ska jag packa ner grejjer o kolla busstider o bege mig upp te Ånge!


På återseénde


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards