Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Oslo

Av therese åkerberg - 12 maj 2008 00:18

Gud vilken underbar helg! Vi startade resan ner vid halv elva från Ånge, och va framme vid 6 nångång. Pappa visade oss runt lite på stan, sedan åkte vi till de nybyggda Operahuset, vilket palats!!!


Sedan mötte vi upp en av hans arbetskamrat och satte oss på en uteservering, och åkte hem runt elva nångång, till lägenheten!

På lördagen tog vi trikken in till stan, gick på ett mkt flott ställe på akébrygga, alldeles ute vid havet och beställde in ett halft kg färska räkor var, med bröd och majonäs och öl! Total blåhimmel och strålande sol! Innan maten så gick jag och pappa in på ett köpcentrum alldeles bredvid och handlade en klänning och solbrillor till mig, shorts och linne till han!:) Sprang in på toan och bytte om! Hehe...


Där satt vi ett bra tag och mådde gott, senare gick vi vidare till Hardrock Café, där vi drack en varsin GOD drink och öl, beställde in en plocktallrik med sinnes-sjukt massa gotti på!:)

Sedan gick vi vidare till en annan krog innan det blev dags för taxi och hemgång, runt tolv nångång. Och vi tokslocknade allihopa!

Idag har vi varit upp till Holmenkollen och kikat på alla pampiga hus och utsikten! Sedan åkte vi ner på stan och gick in på en utländsk affär och köpte bröd, fetaost, oliver och dricka och åkte till pappas jobb och satt oss där innan jag, johan och mamma började påbörja hemresan.


Så trevligt som jag har haft de i helgen har jag inte haft på himla länge, och tack mamma och pappa för den här helgen och för hela kalaset!!!!!! Ni är bäst och jag älskar er så innerligt!!!


Nu är Johan och jobbar natt, sover här inatt och tar tåget hem imorgon för att åka på praktiken igen. Och han älskar jag mer och mer för varje dag, jag känner att det är vi, såndär härlig VI-känsla ni vet :)



Tänkte lägga upp lite bilder så ni får lite hum om vad vi har gjort i helgen:) Sett en hel vildsvins-familj också, efter vägen, skit fränt :D



Nu ska jag knoppa, hörs!

 
 
AK

AK

12 maj 2008 09:05

Vas mysig eran helg lät :) Hoppas allt är bra söt. Puss & Kram

http://annak.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

14 maj 2008 09:11

Hej, ser as mysigt ut. Det som ser mysigast ut är din mamma och pappa tillsammans. Tänk om hon inte hade kommit på att han är bäst för henne. Undrar hur ditt liv skulle sett ut då? Du har tur som har dem! Massa gokramar lillfis! Puss

http://lady.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards