Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Thailand.

Av therese åkerberg - 25 februari 2008 15:42

Ja, nu är det inte långt kvar tills vi åker. På lördag-natt åker vi ner till Arlanda. Jag längtar som en tok =) Först några nätter i Bangkok och sedan resten i Huahin. Blev lite ändringar i resplanen. Nu är vi bara familjen som ska åka.

En av de andra som skulle med ska in på akutoperation.


Helgen som va var helt kanon, jag o Johan blev bjuden på mat på mittis av hans pappa o Karin. Sen hem till dom på "kaffe" och nån öl =) Trevligt! Sen tog jag o hjärtat en snabb promenad in mot Ånge igen! Satt en stund på knuten och sedan blev d ljunga en snabbis, men tog taxi hem rätt så fort! Lördagen försökte vi att titta på några filmer, men förgäves, hahaha! Senare på kvällen begav vi oss till Patrik och Vicktoria, sedan en sväng på utflyttningsfest, men gick hem tidigt då också!

Söndagen va vi ute på några slöa promenader:D Men de va ju så otroligt härligt väder! Innan läggdags såg vi klart The Kingdom, eller vi... JAG! Johan somnade i mitt knä !=) Så jävla bra film, se den!


Imorse kom hjärtat hem från jobbet och väckte mig vid 9, åt frukost tillsammans... sen åkte jag med hans pappa o Karin ner till Sundsvall, så jävla skönt att slippa tåg!!!! Kom hem, betalade räkningar, åt lunch och sen upp på skolan!

Fick igen ett prov vi hade haft, och jag blev jävligt nöjd =) Har lämnat in 3 studieuppgifter idag också, fan va bra de känns att få saker ordentligt gjorda! De är bra för självkänslan när man får bra resultat på de man ha gjort!!!



Ikväll tänkte jag egentligen träna, men jag hoppar det ikväll, jag har en massa ren tvätt som hänger över hela lägenheten som jag måste ta undan, och tänkte även ta och plugga lite!!


Jag kan ju säga som så att jag har hittat min själsfrände, fan de känns så himla bra allting! Allting liksom går ihop, hur jag än vänder och vrider på det, vi klaffar verklingen =)

Såhär har jag aldrig känt... och de känns förjävla bra =)

Jag är kärare än kärast!


Tack för mig

 
 
Ingen bild

Malin

25 februari 2008 16:18

ahaa, nu fattar jag.. Ni går hem tidigt från fester, ni försöker titta på film men förgäves. Jag lägger ihop ett plus ett : Ni knullar som kaniner!! :P

 
Ingen bild

Mams

25 februari 2008 18:53

Åhhh, vad jag blir stolt över dig, har alltid vetat att du har ett läshuvud och äntligen använder du hjärnan......pussis

 
AK

AK

25 februari 2008 22:50

Hej Stumpan. Vi är hemma ett bra tag :) Söker lägenhet i Sundsvall, vi åker med andra ord inte ner igen! Dum i huvet? Nee vi är nog bara inbitna norrlänningar :D Det blir bättre så här. Massa pussar!

http://www.annaK.bloggagratis.se

 
Nina

Nina

26 februari 2008 03:32

Fasen va du är hurtig tjejen!!! ÅÅåå så mysigt det låter med kärleken,bra de.
Kram/Nina

http://www.nonna.bloggagratis.se

 
AK

AK

26 februari 2008 08:39

Emma och Henke står på huset, vi hade inte köpt in oss än. Och lika bra var väl det :) Jaaa fan, allt ordnar sig iaf. Åååh vad kul att du blir glad :D

http://www.annaK.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards