Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

trött och BRÄND

Av therese åkerberg - 12 februari 2008 22:39

Fan det svider i ansiktet, jag brände mig när jag solade förut, jag kletade på för mkt "extra lyster, brun hy när du solar" tror jag, haha!


Blev helt slut efter passet jag körde, kändes typ som att mjölksyran skulle gå ända från benen upp i magen, haha! Men det va jävligt roligt och jävligt skönt!


Lämnade in lite studieuppgifter idag, sen hade vi föreläsning hela eftermiddagen! Sen fick jag skjuss hem av snälla Anna, som har sjukt snygg bil för att prata om annat! Vi håller på att planera klassfest, men jag vette fan hur d ska gå, eller va säger du? hahaaa! Insiderskämt!



Imorgon ska jag upp o tvätta kl 7, plugga...eller hörni, jag ska sluta och säga saker när jag inte kan lova att jag håller det!! Känns inte på riktigt när jag skriver det. Som i söndags, så LOVADE jag Johan att sitta med skolböckerna tills de va slut... och bara för att jag hade sagt det då, så gjorde jag det!!!=) Kanske ska ringa han varje gång jag ska städa, tvätta eller träna, haha!


Kär är jag iaf, de vet jag säkert... mer än säkert, jag känner mig som en 13-åring oskuld, som har sitt första förhållande...haha! Ni vet sånt där pirr i magen och man blir alldeles till sig, barnslig :P Äh, jag kan inte förklara... men bra känns det iaf, och ännu bättre känns det att jag kan säga att det är han och jag nu, att han e min =) Rör du, så dör du...haha


På tal om ngt annat, idag så pratade vi om toalettbesök, att många tjejer tycker det är pinsamt att gå på offentliga toaletter, helst när det är stora springor mellan båsen, så det verkligen hörs när man gör sina behov... alla människor gör samma jävla sak där inne, men ändå sätter man på vattenkranen, tar papper och lägger i toaletten innan man sätter sig så de inte ska höras, hahahaha! Men de där med vattenkranen är en vanlig sak för mig, jag gör det när jag är själv också!



Näe, nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket!!!


Hej på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards