Direktlänk till inlägg 28 december 2007

Yes.

Av therese åkerberg - 28 december 2007 14:24

Igår va jag till Sundsvall med la familja och skrev på de sista pappren! 1 januari får jag nyckeln, jag är så sjukt otroligt glad!=) Dessvärre blir man rejält jävla fattig av att flytta, handla julklappar, fira nyår och leva på sjukpenning, hah! Men det äre fan värt.


Då jag kom hem från Sundsvall så kastade jag mig i duschen och for upp till Ånge och hälsade på X, vi kikade på film och myste som bara den (= Och jag sov kvar, och de va ännu mysigare :) Ah, de känns riktigt bra!!!! =)



I helgen då? Jaa, jag gjorde ju min debut på bolaget igår (haha), så jag inhandlade (lite för mkt) alkohol som va tänkt till nyår, men så kom jag ju på att jag fick skumpa och sprit av stefanio o sundell då jag fyllde år! Kanske att man ska ta och öppna vindunken ikväll...smutta lite bara!!! och de vet vi alla hur de slutar, haha! Sen hoppas jag naturligtvis att jag får se X söta ansikte nånting också(=


Ha de bra alla och god fortsättning =)

 
 
Fia

Fia

28 december 2007 23:34

Åhh jag blir så glad när jag läser ditt inlägg:) Lägenhet, en mysis:) Ohlala vad man blir avis=) Jag försöker luska på vem varelsen från Ånge är men jag får inte till det:D det kanske märks inom en snar framtid:) Ha det så bra! Puss o kram//Fia

http://z4mbizzz.bloggagratis.se

 
emmis

emmis

29 december 2007 01:53

så glad för din skull gumman att allt ordnat upp sig när det gäller boende och vad du ska göra :) Och du, om jag tycker det är jobbigt
att prata med dig när du är lite fuller, då skulle jag inte ringa dig!:) Love. Hörs imorn. puss

http://emmish.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

29 december 2007 10:40

Keep talking dirty, bad girl! ;) HAHA. Ure too cool for school baby! Rock on!

http://genombrott.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards