Alla inlägg den 12 december 2007

Av therese åkerberg - 12 december 2007 13:42

kommer jag på idag :) De får ni leva med.


Igår började jag jobba till 3, skulle sluta tio med kom inte ifrån fören halv tolv! De va ett jäkla drag :)

Idag sov jag till elva, sen drog jag på mig täck-byxor, mössa o vantar och skottade snö ute på HELA gården! De va faktiskt lite roligt =) varför vet jag inte....

Jaha, då verkar de bli Vemdalen på nyår, de kan ju bli riktigt jävla roligt de! Jag har aldrig vart där på nyår!

Och julklappar, jag har inte köpt en enda julklapp än, det är för bedrövligt, man ska alltid vara ute i sista sekund! Men jag vet precis vad syrran ska få och mamma, pappa därimot är det lite svårare med... blir alltid att jag köper ngt med Harley davidsson, börjar bli lite ut-tjatat.... =/ Förslag?


Ikväll ska vi till morfar och käka mat, laxfilé med ...."helt stopp i huve", jag kommer fan inte på vad de heter, kletet man har på, nån grön smörja iaf! Jääävligt gott och enkelt, man köper det på burk !!!


Imorgon blir det jobb igen!!! Så himla skönt att få jobba lite!

Och den 20:onde har jag blivit bjuden på julbord!



Näeee, tro om man ska ta o göra lite lunch och läsa ljunganbladet =)



Sköt om er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards