Alla inlägg den 3 december 2007

Av therese åkerberg - 3 december 2007 17:44

Vilken jävla dag. Ha varit i Ånge från tio till fyra!


Jag förstår att dom inte tror mig, dom lär ju ha hört de där tusen miljarder gånge... Fan också! Nu blir det ännu en sömnlös vecka tills jag får det svart på vitt!



Gud verkar vilja att jag ska ha ett struligt liv, aldrig kan det få vara bra. Blev så arg idag så jag gick till frissan och fick tid påengång och pysslade om mig lite själv!!! Jag älskar att sitta hos frissan!!!!!!!!!!!!=) Man ska bryta gamla mönster, få lite förändring i sitt liv, det piffar upp det lite iaf.




Skulle egentligen till Sundsvall idag men det hade jag inte tid med idag, eftersom jag blev kvar i ÅNGE HALVA dagen. Hmm, vad har jag mer gjort? Beställt ny mobil har jag gjort...



Pappi kommer hem ikväll, kul med sällskap om dagarna....



Fan vad jag klagar hela tiden, jag är inte sån egentligen, hah.... näe, men jag måste få spy ur mig lite här... annars exploderar jag.



Tack o hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards