Alla inlägg den 20 december 2007

Av therese åkerberg - 20 december 2007 11:23

som ett pussel verkligen! Som en riktig bergochdalbana! Jag har gått runt ett tag o tyckt att allt ha varit så grått och tråkigt.

Men så fick jag extra-jobb , sen kom jag in på skolan, och nu har jag fått lägenhet, en alldeles lagom stor, för ett rimligt pris och bra hyra!=)

Så glad som jag är idag har jag inte vart på länge =) Wii.



Man måste våga ha tillit till att allt ordnar sig, och att allt har en mening. (inte för att jag är så bra på det, men jag skriver även till mig själv:P)


Igår handlade jag de sista julklapparna! Riktigt nöjd blev jag =)


Jag vaknade vid 6 imorse av att jag ligger o skriker hallå, så mamma kom in o la sig bredvid mig, hehe! Sen drömde jag att jag va med i en flygplanskrasch, fy fan jag mår inte bra i kroppen än, haha! Lite resfeber innan Thailand, undermedvetet kanske, det är ju snart dax =)




Vid 3 kommer Sandra hit. Sen ska vi göra oss iordning för att gå på julbord med jobbet, ska bli trevligt =)



Näe, nu ska jag kila =) Heeej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards