Alla inlägg den 14 december 2007

Av therese åkerberg - 14 december 2007 14:38

Idag fick jag ett brev att jag har blivit antagen till att läsa till undersköterska på komvux i Sundsvall, är sjukt glad =)

Sen äre ju bara att bygga på utbildningen sen, och då har man ju även gymnasiepoängen att räkna med =)

Näe, nu känner jag mig säker på vad jag vill göra !! ÄNTLIGEN.



Idag har jag varit i Ånge, haft samtal, ätit sushi (mumma), och bara varit! Jag somnade före elva igår, hör och häpna! Så jag vaknade av mig själv kl 9 imorse, grymt skönt!

Ikväll ska jag åka te Stöde, till Emma och ha film-maraton om jag har någon bil vill säga (?). Hur det än blir så ska jag, mamma o syster äta tacos då dom kommer hem =)

Pratade med pappa nyss också, han lät jävligt sliten på rösten sin, haha! Julbord 3 dagar i tyskland med betonmast är inte att leka med, om jag har fattat det rätt=P Sen har företaget skrivit på kontraktet, fick dom veta på middagen, så dom firade även det :D haha, det gynnar även mig ;P



Nu kom lillsyster hem, ska va lite social med henne... eller hon vill säkert va social med datorn..... hpfrm...



Tack för mig och ha en trevlig helg för det ska jag ha =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards