Alla inlägg den 18 december 2007

Av therese åkerberg - 18 december 2007 15:12

är vad min syster är! Hon brottade ner mig på ett kick i helgen, verkade som att jag trodde att hon va lika svag som för 5 år sen, hah!



Sitter hos min farmor o farfar och ha fikat lite o spelat kort! Ska snart låna deras bil och åka till Stöde till mina älskade kusiner och vara barnvakt!!! =) Lill-Kajsa o Lill-Anton o Olivia!!

Imorgon ska jag bort på Hussborg och jobba några timmar, sen ska jag och pappa gasa ner till Sundsvall för att kika på en lägenhet, informationsdag på utbildningen och sedan handla mina sista julklappar!!! Skönt när man har de gjort !!!=)

Det är fullspäckat hela veckan, vilket jag gillar! Imorrn går hela dagen åt, på torsdag ska jag på julbord, fredag ska jag ner till Sundsvall igen, lördag middag hos farmor o farfar, söndag uppesittarkväll med bingolotto och glögg! Och sen är det julafton med massa god mat och julklappar o mys! Sen är det juldagen och då fyller lilla jag systembolaget=)

Sen är det annandagen, kanske det blir utgång i Sundsvall, sen är det shopping i mellandagarna, sen är det Nyår, som inte blev Vemdalen utan stadshuset med 3-rätters middag och skumpa med min Ellas o compani!!!=) Och sen är det förhoppningsvis flytt på G, och den 9 sitter jagi skolbänken igen=) Det är min planering så här långt... Får se om den håller :P



Nee, nu ska jag ta bilen ner te Stöde!


Ha en bra dag gott folk !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards