Alla inlägg den 5 december 2007

Av therese åkerberg - 5 december 2007 21:38

Gosh vad det tär på en o gå hemma såhär, jag ska aldrig mer bli sjukskriven, hah! Men sen när man väl har skola så lär man väl klaga på det å!!


Känner mig otroligt negativ till allt, och det går ut över alla andra. Jag har det jääävligt bra egentligen! Bara jag som ser allt de negativa....gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!



Idag har jag haft lite sällskap av Micke o Helena iaf, det är inte bara jag som går hemma, tack o lov, haha!



Ja, jag har inget att dela med mig av mitt TRÅÅÅKIGA liv. Fan, finns de nå värre än att vara rastlös? Speciellt när man lägger sig i sängen kl 1 och är klarvaken, man märker att man vänder sig hårdare och hårdare ju längre tiden går, sen tänder man lampan, tittar ut över golvet med en enoooorm suck! Hah! Faaan, jag vill att de ska hända ngt, och det är NU!



Jaaaaa, jag känner mig frustrerad och arg, men vad jag är arg på vet jag inte? På hela världen kanske?

Näe nu måste jag stila till mig, imorgon lovar jag att vakna med ett underbart humör och ha tillit till att allt ordnar sig.... (?).



tack heeeeeeeeeeeeeej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards