Alla inlägg den 9 april 2008

Av therese åkerberg - 9 april 2008 21:27

Min älskade Tanya, pratade jag med igår, fy fan vad jag saknar henne...

 Vet fan ingen roligare! =) Hon har mitt fulla stöd i de som hänt, eller hänt och hänt... En del har ju fan blivit sjukare efter, helt behandlings skadade... om man tittar på dem som HELT går in i de där, verkligen lever sitt liv genom tolv-stegen och stora boken, dom kliver ut förr eller senare, och kör ett långt jävla race! Dom som man verkligen inte tror. Man måste ju har kvar sin personlighet...


Idag har jag inte gjort mkt mer än att promenera en sväng ner på stan, uträttat lite ärenden o så... sen har jag pluggat, jag tror jag har ganska lätt för att lära, jag behöver inte läsa det många gånger så fastnar det. Därimot matte, där lägger hjärnan av helt.


Imorgon blir det en låååång lååång dag. Skola halv nio till 4, men måste gå en kvart tidigare pgr av att jag ska jobba mellan 4-8. Sen kommer pappsen ner hit och hämtar mig, åsså tar han med sig syrrans cykel som jag ska få ta... :) Å sen åker vi hem till Ljungaverk, och därifrån åker jag upp till min Kärlek!



Ja nä, hörrni, ska ta och plocka undan lite här...



Godnatt.



Av therese åkerberg - 9 april 2008 15:27

Jag har blivit utmanad av lille AK... :)


Vad gjorde du för 1 år sedan?

2007

Levde ett rock and´roll liv kan man väl säga, bodde i Fränsta, jobbade på Hallstaborg och Utsikten och umgicks med AK på kvällarna, som hon skrev, vi lyckades aldrig med en vit helg, haha.



Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003

Då gick jag i 9:an på Fränstaskolan, hängde mycket med Kicki, Lisa, Bomsikka o compani!




Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998

Då gick jag i femman va? Vare inte då man va tokig i Spice Girls... på den tiden umgicks jag mycket med Louise Söderberg. Skaffade också min första häst, ett varmblod som hette Splanky!




Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993

Ja, då va jag fem år... inväntade nog Lekis till hösten. Gick hos Ritva som va min dagmamma. Jag o Johanna va som piff o Puff... oj så mkt hyss vi hade för oss :P

Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988

Ja, då va jag inte ens 4 månader....



Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983

Var ju inte född då jue..



Jag utmanar Helene :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards