Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Rubrik saknas

Av therese åkerberg - 9 april 2008 15:27

Jag har blivit utmanad av lille AK... :)


Vad gjorde du för 1 år sedan?

2007

Levde ett rock and´roll liv kan man väl säga, bodde i Fränsta, jobbade på Hallstaborg och Utsikten och umgicks med AK på kvällarna, som hon skrev, vi lyckades aldrig med en vit helg, haha.



Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003

Då gick jag i 9:an på Fränstaskolan, hängde mycket med Kicki, Lisa, Bomsikka o compani!




Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998

Då gick jag i femman va? Vare inte då man va tokig i Spice Girls... på den tiden umgicks jag mycket med Louise Söderberg. Skaffade också min första häst, ett varmblod som hette Splanky!




Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993

Ja, då va jag fem år... inväntade nog Lekis till hösten. Gick hos Ritva som va min dagmamma. Jag o Johanna va som piff o Puff... oj så mkt hyss vi hade för oss :P

Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988

Ja, då va jag inte ens 4 månader....



Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983

Var ju inte född då jue..



Jag utmanar Helene :)

 
 
Ingen bild

Malin

9 april 2008 17:23

Det har du helt rätt i!! Man har då iaf lärt sig bra mycket om livets hårda sidor!

 
AK

AK

9 april 2008 19:23

Haha, det var ju så det var. Då var då och nu är nu. Ja, jag ska åka till stan på eftermiddagen, men vi kan väl ta en fika eller så mitt på dagen? :)

http://www.annaK.bloggagratis.se

 
AK

AK

9 april 2008 21:46

Men söt! Klart du inte behöver köpa nånting, tokis!! Ja se till at starta om telen lite då och då ifall jag messar ang tid för våran date :D

http://www.annaK.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

10 april 2008 06:24

Hejsvejs!
Hoppas det är ok att jag "lånar" den här umaningen :-)
Ha de' /Sofie

http://www.sgradin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards