Alla inlägg den 8 april 2008

Av therese åkerberg - 8 april 2008 20:23

Jaha, då har man dragit på sig en förkylning då.... De va ju grädden på moset de =)


Skola idag, sen har jag typ bara sovit, känner mig helt överkörd kan jag få be och tala om, helt sänkt.


Imorgon ska jag ner på banken och fixa lite saker, sen tvätta lite och PACKA... :D Jag har världens bästa pojkvän, som har satt in pengar på mitt konto så jag kan åka upp till han!!! Och inte nog med det så har jag världens bästa pappa som ska komma ner och hämta mig efter jobbet på torsdag, dom vill ju också ha hem mig, såklart ;)

Har fått nån inbjudning till en fest i Fränsta i helgen, men kan tyvär inte gå när jag både e pank och sjuk:( Hoppas ni får roligt där ni som ska dit!=) Det kommer fler gånger.



Det är en tant på jobbet som luktar exakt likadant som momma gjorde, började nästan gråta när jag va inne hos henne och skulle hjälpa hon. Saknar momma så himla mkt :(



Min kärlek går till hon idag, hoppas hon vakar över mig där uppe....


Hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards