Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Lite sällskap.

Av therese åkerberg - 16 april 2008 18:59

Idag när jag vaknade runt nio så va jag så sjukt trött, så jag la mig ner i sängen igen och halvsov fram till tolv.


Snorig o jäklig så bestämde jag mig för att hoppa träningen idag, så jag tog cykeln ner på stan och uträttade lite ärenden iställetför. Sedan kom Elin och vi gick hem till henne och drack en kopp kaffe, eller några koppar:P och planerade lite kommande events :D Jag kommer med det senare när det är helt bokat.

Sen ha ja vart in på Helex, jag funderar på att byta från Ego till Helex, ska höra om jag kanske kan få ett kort genom jobbet, jag hoppas på det iaf!=) Nu är jag hemma, har lagt mat och ätit och gjorde även några matlådor. Jag har också blötlagt svarta bönor i vatten, som ska ligga i cirka 8 (!) timmar, och sedan kokas i 50 min... shit vilken tid för några ynka bönor, haha!


Jaa, nu har ju helgen blivit ändrad också, chefen ringde o ville jag skulle jobba fredag-kväll, känns som att när jag endast lever på csn, så kan jag inte tacka nej till jobb, även fast jag vill göra annat. Men så är det. Så det blir inget Ånge för mig. Hoppas ju på att Johan kommer ner istället, men han hade ju också en massa saker inbokade... pissigt att bo tio mil ifrån varann när jag vill va me han varje dag, puuuhhh!


Ikväll ska jag inte göra ett piss, jag tänkte bädda ner mig i sängen lagomt tills Greys börjar, mitt älskade favoritprogram!=) Och dricka en kopp te, utan mjölk (?)... Jag som brukar ha halva koppen med mjölk när jag dricker både kaffe o te... hmmmf.



Nåväl, jag ska ta och ringa min mamma som ha så himla ont i ryggen, o höra hur de gick hos läkarn idag... Stackars mammi!



Hejdå tack o hej.

 
 
Cattis

Cattis

17 april 2008 13:47

Ne men hej! Det var inte igår man såg dig nu tjejen! Hur står det till?? :) Kram

http://www.theworldbychu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards