Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

Jaha...

Av therese åkerberg - 1 mars 2008 17:05

Då va tiden inne snart då=) Sitter hos älsklingen i Ånge, vi har nyss duschat och fräschat till oss lite!

Vi va på knutstation och åt en romantisk middag igår-kväll =) Sen gick vi hem till han o tände lite ljus o hade de mysigt=) Sen bestämde vi oss för att gå iväg på fest och kika lite... Rätt så trevligt, även fast vissa småglin limma på min karl och verkligen berättade hur gärna hon ville ligga med han :D

Och jag blev inte ett dugg sur, utan när vi skulle gå vidare till en annan fest så blev jag o johan kvar sist, och just hon jag pratar om, så sa jag snällt att hon gärna fick gå med oss om hon ville!:D haha... tror det det är endast jag som skulle ha gjort så, när jag nyss fick bevittna hur hon hängde och klängde, och jag satt i samma rum...! Men jag måste ju skratta, det är ju bättre det än att haka upp sig... hahaha!



Ja, om nån timme åker vi ner till arlanda... jag längtar så jag tror jag spricker! Men kommer förstårs sakna Johan enormt grymt mycket!! =( Men det är ju bara 2 veckor!! Och samma natt som jag kommer hem, ska han åka ner till min lägenhet och ligga i min säng (naken hoppas jag), så jag kan krypa ner bredvid han.... iiihh =)



Näe mina vänner, det lär ju bli uppehåll här i 2 veckor... men försök att hålla ut!! =)


Ha de så bra här i snöiga, kalla, gråa Sverige då... medans jag ligger på playan och dricker drinkar i min otroligt sköna solstol, och tar ett dopp i det kristall-klara blåa vattnet när det blir för hett !!!



HejDå Sverige!!! 


 
 
Angelica

Angelica

1 mars 2008 17:51

FUSK!!!!!!!! bli brun åt mig också ;D

http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

 
emmish

emmish

1 mars 2008 19:53

haaa de så bra vännen och va rädd om dig!
Faan, jag är riktigt avundsjuk på dig:D

kram!

http://emmish.bloggagratis.se

 
Helené

Helené

2 mars 2008 12:20

Såg sms:et i morse, saknar dej redan ;)

Haha, ja jag hoppas att jag är riktigt tjock o go tills du kommer hem! O drick en massa gott åt mej med, är bara liiiite avis på dej ;)

Kärlek till dej med sockertopp!

http://www.missh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Johan

11 mars 2008 22:25

Snart är du hemma i kylan igen då får jag värma dig istället för solen!

 
Ingen bild

faster

15 mars 2008 17:14

Hej! När jag skriver detta är du nog på väg hem.. Vi väntar och hoppas få träffa dig i påsk. Du är nog brun och fin då. Pussar och kramar från kusinerna i Stöde.

 
emmis

emmis

17 mars 2008 18:15

tjenis penis pepparkakan:P
Du kan väl höra av dig när du har kommit hem (jag vet ej vilken dag du kommer hem, men antar att det är snart). men ring när du har landat hemma i lägan och har vilat upp dig, så jag får höra hur du haft det och hur du mår! Pusss!

http://emmish.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards