Alla inlägg den 19 mars 2008

Av therese åkerberg - 19 mars 2008 06:34

Jag läste Fias blogg nu såhär på morgon kvisten och även jag, i brist på annat så klistrar jag in de...=)


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Mja, jag tror inte det.

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren

Brukar du sjunga i duschen? Näe, mimar i duschen händer att jag gör, när jag spelar hög musik =)

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hästhoppning så klart

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut.

Vad är viktigast för dig? Familjen, vänner, hälsan

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Jag skulle betala av lån, åka på en långresa, köpa en hyffsat snygg bil, och kläder såklart.

Vad är det bästa med julafton? Paketen

Vad får dig att slappna av? När jag känner "sinnesro", nöjd med mig själv, då jag har åstadkommit ngt.

Tänker du ofta på sex? Ganska ofta tror jag....

Är du skyldig någon pengar? Csn

Är du mörkrädd? Ja, ganska mkt. En skada från ett tidigare liv tror jag.

Vilken färg är snyggast? Svart eller vitt

Tycker du matte är svårt? Extremt dålig på matte, tog mig 3 år att ta tag i matte A kursen, samma vecka som studenten klarade jag sista provet :D

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, inte alls viktigt, men jag ljuger om jag säger att jag hellre köper ett par halv snygga jeans på veromoda för 300 spänn, än att köpa ett par riktigt snygga wrangler jeans.

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Det varierer väldigt mycket, ibland 9-10, men ibland också 12-13

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Det är nog Pappa tror jag, stackarn.

Har du piercing? I sidan av nederläppen och en i tissen

Bråkar du och dina syskon ofta? Nästan aldrig nu faktiskt.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Kan nog inte säga en person där.

Läser du ofta böcker? Näe, kan jag inte påstå....

Vad föredrar du för sorts filmer? Rysare, thriller, drama

Vad slösar du mest pengar på? kläder, på tok för mkt smink.

Vill du gifta dig? Jaaaa

Vill du ha barn? Ja, 2 stycken vill jag ha.... ganska snart :D

Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Greysanatomi & Brothers and sisters

Vilka länder har du varit i? Norge, Danmark, Spanien, Bulgarien, Portugal, Turkiet och Thailand.

Vilka husdjur har du haft? Katt, fisk och hästar


Är du bra på att laga mat? Nee, jag har inte tålamod för att stå i käket nån längre tid

Var badar du helst? havet

Vad dricker du för alkohol? Öl, mouseerat vin (stavas d så?), likör.

Vilka språk kan du? Svenska tror jag att jag kan, sen knagglig engelska.

Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ja, har varit nära döden 2 gånger.

Gillar du att dansa? I love it... plocka äpplen hela natten lång :D

Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jag tycker det är väldigt bra!

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Vilken är din favoritglass? Magnum, med jordgubb i vit choklad, vet inte va den heter ?

Tror du på livslång kärlek? Absolut

Vad äter du helst när du ser på film? Godis

Lever dina föräldrar tillsammans? Japp, va till o med isärflyttad i nått år, men sen flyttade vi tillbaka till Ljunga o dom gifte sig !

Har du tandläkarskräck? Näe

Har du någon gång haft självmordstankar? Mja, eller jo, de har jag nog haft, men tror inte att de va super allvarligt!=)

Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvälls.

Hur ofta motionerar du? Jaaadu, jag har mina perioder, jag tränar på Ego annars.... nu är det uppehåll... jag har ingen framförhållning helt enkelt!





Jaha, jag somnade vid 8-halv 9 igår kväll! Och vaknade 6 !=) Jag är helt utvilad, men känner att jag lätt skulle kunna sova ett tag till, men då blir man sådär övertrött.

Är lite nervös för det nya jobbet, men samtidigt ser jag framemot det =)

Äntligen ska jag få jobba... ojoj va skönt :)


Fan jag är så himla kär! Ni vet sådär så jag känner att han kan jag leva med livet ut :) Det är så ljuvligt :P

Samtidigt som det är läskigt att visa sig sårbar... men man kan ju inte gå runt och vara rädd hela livet heller!

Jag vet inte när jag öppnade mig för nån såhär förut, om jag ens har gjort det ? Jag tror fan inte det.


Wellwell... skriver jag inget mer här imorgon eller så... så får ni alla ha en en jätte fin och glad påsk och att påskharen kommer med många påskägg!!


Tack för mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards