Alla inlägg den 27 mars 2008

Av therese åkerberg - 27 mars 2008 23:08

Jag hade precis lagt mig i sängen med dåligt samvete att jag inte hade städat färdigt. Halv nio ringer Jon och frågar om jag ska med han, Janne, AK o Kicken på bio! Jag hade precis tagit bort sminket o lagt mig i sängen, men efter lite velande hakade jag på.


Jag gör fan ingenting på veckorna annars, är alldeles för slö för att göra ngt så nu va d dax tyckte jag =) Dessvärre fick jag inte se någon AK eller kicken

:( Menmen...


Bion va bra, men jag blev så himla trött och satt bara och tänkte på Johan hela tiden, hehe! Längtar efter han så himla mkt!

Sen va d skoj att åka bil igenom stan och poppa musik, haha.... jag känner mig som en outsider.... Även fast jag har blivit stadsbo så är jag numera mer i Ånge kommun än här nere tror jag :P Har velat flytta hit ner ända sen jag började hänga med Anna, då vi va 15... åsså när jag väl flyttar ner så åker jag tåg upp till Ånge istället, förr va det att jag alltid satt på tåget ner hit.... hehe!

Men så är det, kärleken knackar på när man minst anar det! Och den kärlek jag känner nu har jag tusan aldrig vart med om =)

Jag tycker Johan kan ta och flytta ner snart ;) Fast jag har ju redan hittat våran lägenhet, men den ligger i Göteborg...



Wellwell... imorrn börjar jag kl 7, och slutar halv 3. Sen kommer min älskling ner! Vi ska gå på stan o shoppa lite, sen hem hit o tvätta och sen göra oss iordning för finmiddag :) wiii.


Nu lägger jag upp en bild på min själsfrände, hoppas du inte blir sur:P Du är världens finaste!



Näe, nu ska jag hoppa i säng! Godnatt på er!

Ego

Av therese åkerberg - 27 mars 2008 15:45

Jag har velat fram och tillbaka över hur jag ska göra, om jag ska vara kvar där eller byta till Helex.


Jag va iaf där idag och körde kondition och lite gym, och jag har nu bestämt mig för att vara kvar där=) Trivs så himla bra så varför byta?



Idag har jag pratat med min underbara Tanya, som jag saknar till tusen:( Hon har flyttat ner till Malmö, så det blir ännu längre bort än Mora :( Så längesen vi sågs nu, men vi ska styra upp ngt i sommar här, jag längtar redan! Hon är en sån som man kan jag säga allt till, hon är även en av d roligaste människor jag känner, helt galen och impulsiv, som jag :D Hon är toppen helt enkelt!


Yrvädret Therese trodde hon hade satt upp tvätt-tid idag, MEN, jag hade satt upp tid igår, så de blir ingen tvättning fören imorgon, bra jobbat! Men städning blir det, halva kvar! Och sen ska jag skriva lite arbeten... så jag får skiten gjord nångång... känns som att jag skriver att jag ska göra saker om och om igen men drar ut på det in i det sista.



Well, jag hoppas ju på att Johan kommer ner imorgon, lite feber har väl ingen dött av?! ;) Vi ska iaf till Helené o Roger och lillbäsen i magen, på middag imorgon!! =) Ska bli riktigt trevligt!



Näe, nu ska jag pyssla om mig själv lite, lite hårfärg, lite krämer o kraffs=) I lööööve it!


Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards