Alla inlägg den 21 maj 2008

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P


Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans födelsedag, klockan va då kvart över 4 kanske. Då säger jag argt att jag har ju skickat blommor med blombudet, ja men det hade då inte kommit några blommor, hepp.

Så jag ringer blomsterhandeln och frågar om dom inte hade fått min beställning, då säger hon att de precis hade farit iväg med blommorna. Så tio minuter efter att jag hade avslöjat att jag hade gjort det, så kom blommorna! Typiskt!

Ja, men blommorna till pappas födelsedag, en liten försenad blomma till mammas födelsdag och till morsdag på Söndag, kom fram iaf, bättre sent än aldrig eller hur!:)


Kvällen har jag spenderat borta hos min klasskamrat Anna uppe i Haga och vi har pluggat som svin! Så nu måste det sitta. Skrivningen kommer ta HELA dagen, jag gruvar mig så fruktansvärt, jag vill verkligen klara det!



Usch, jag får ångest så fort jag åker ifrån Johan, och nu måste vi vara ifrån varandra i 8 dagar, låter säkert fjantigt men så känns det iaf.



Näe, tro om man ska spela lite tvspel och fika lite, låter som ett eko i mitt kylskåp, men om jag gräver tillräckligt långt in så kanske jag hittar ngt!



Hejdå

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.


Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst.

Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det.

Jobbet ringde idag, jag har ju fått jobb hela sommarn, men så ringde dom o fråga om jag ville jobba 2 hela veckor extra, och det är ju inget man tackar nej till direkt :)

Sen har vi det här med praktiken, jag beslutade mig för att göra den senare, den inom äldreomsorgen. Jag hoppas det går att baka in det i jobbet på ngt sätt. Det blev för mycket att både ha praktik, jobba och plugga, de kändes inte bra för fem öre. Men nu har ju det löst upp sig iaf.


Är nu i Ånge hos Johan, han ligger och snarkar och sover så sött. Själv är jag för pigg för att sova, har pluggat lite till och spelat tetris. Jag tror jag har blivit beroende av tetris, spelar hela tiden, haha! Och sen tog Johan ner ett gammalt nintendo spel i fredags, som vi satt och spelade nästan hela helgen, det är nästan så att jag längtar att komma hem och spela!:D Sick. Och i lördags blev jag totalförälskad i Sing Star, då vi va hos Helene och Roger och spelade det, jag skrattade så jag trodde ja skulle vika mig dubbel :P

Och lille Helené, hennes mage bara växer och växer och växer, denna gång fick jag till och med känna några sparkar, åååååååå !!!!!!



Näe, nu ska jag spela ett eller två (eller 825729) parti tetris innan jag kryper ner hos min Gullock!!! Utan han, ingen therese.


Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards