Alla inlägg den 4 maj 2008

Av therese åkerberg - 4 maj 2008 17:40

Jag vill flytta till ett varmare land, svensk sommar slår allt, men när hösten kommer krypande skulle man ha ett hus i ett varmare land som man kan fly till.


Annars då? Joodå, jag jobbar och har praktik om vartannat... känns att det blir lite för mkt när jag även har ett stort prov + lite arbeten som ligger och väntar... Som ska vara klart efter praktiken.

Jag e pank, IGEN. Faan jag kan inte hålla i pengar alltså. Jag måste bli rik annars kommer jag inte klara mig, det är ett som e säkert.


Idag har jag haft praktik, och Johan, han följde med mamma, pappa o syrran till Timrå när hon spelade fotboll förut,.... och vart ute o käkat ha dom också gjort...va ska jag äta då mån tro? Spaghettie o korv...de går alltid!:) Än är dom inte hemma... tråk o va själv.


- Jag gick tillbaka för att se hur det var. Det var inte alls som jag trodde att de skulle vara, men jag är ändå glad att jag valde som jag gjorde, så jag slipper gå runt och romantisera om det, och jag behöver aldrig mer  fundera över på HUR det skulle vara, så jääääävla skönt!



Nu ska jag lägga mig i sängen o vila tills Johan komma hem!


HejSvejs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards