Alla inlägg den 6 maj 2008

Av therese åkerberg - 6 maj 2008 20:49

jag har en sjukt underbar pojkvän :)


Då jag kom hem från praktiken står han och poppar rix på radion och lagar mat :) Köttbullar, potatismos, brunsås o lingonsylt :P Åsså är det städat och fint här hemma :) Sedan tog vi oss en promenad ner på stan och handlade lite sötsaker, eftersom vi va sjukt sötsugna båda två!

Och nu e vi hemma.


Praktiken går för övrigt jätte bra, trivs som fisken i vattnet och jag lär mig hela tiden något nytt. Igår kom min lärare dit och vi hade halvtids-samtal jag, hon och min handledare, bara positiv kritik fick jag :)


Nu går jag på praktiken imorgon och på Torsdag, sen åker jag o Johan upp till Ånge och sover där en natt. Sedan på fredagmorgon kommer mamma och plockar upp oss och vi beger oss mot Oslo, till pappsen :) Hoppas på finväder så man kan sitta på aké-brygge och njuuuuta i solen !:)



Mkt snurrar i mina tankar just nu, och det är bara positiva saker :) Jag ser ljust på framtiden :) Mycket ljust! Mer än så vill jag inte säga ;)



Näe, nu väntar Desperate housewives och pusskalas :)


Tack o hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards