Direktlänk till inlägg 5 november 2007

Velig...

Av therese åkerberg - 5 november 2007 13:48

Jag måste vara den veligaste människan som har gått i ett par skor!!!

Jag skrev på kontraktet för lägenenheten och skulle precis skicka iväg det, men näeee... då ångrade jag mig i sista sekund, gosh, blir så less på mig själv!!!!!!


Helgen va tok trevlig iaf. Förfest hos Helene, massa tjejsnack, snapps och en hel del skratt, hah! Jätte trevligt att träffa folk man inte har träffat på länge, verkligen!!!!


Har redan smidit planer för nästa gång =) Då ska vi fira Helene som fyller systembolaget :) Kommer bli gaaaalet roligt !!!!!



Fy fan vad jag är less på att gå hemma...jag klättar på väggarna kan jag lova! Jag hoppas på en förändring snart alltså!



Tack för mig

 
 
antigone

antigone

5 november 2007 14:02

hahaha....det bästa med livet är ju just rätten att ändra sig! Tur du hann i tid och inte postade kontraktet.

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
emmi

emmi

5 november 2007 15:41

miss you gummsi. Snygg och fräsch du ser ut på kortet!!

http://emmish.bloggagratis.se

 
AA

AA

6 november 2007 13:16

man får vara velig, therese. ett boende är stort. man måste vara 100. och precis som i allt så finns det minsta tvivel, är det lika bra att gå därifrån. bara man inte gör det till ett mönster.

jag blir varm när jag läser din blogg (: vi känner inte varann, har setts i dimman nåra gånger, men det värmer ändå att se att du mår bra (:

http://supergirls-dont-cry.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards