Alla inlägg den 22 november 2007

Av therese åkerberg - 22 november 2007 11:23

till allt! haha! Jag tappade bort min mobil i lördags, när jag va och kikade på Björn Rosenström! Men nu har jag beställt nytt kort så jag har kvar mitt gamla nr för den som undrar!


Jaa, imorgon ska jag sitta barnvakt åt mina små söta kusiner! Jag hoppas det blir lungt på lördag, att man inte blir övertalad att göra ngt annat, haha! Man är jag så svår att övertala menar jag!!! hahaha....



Gissa vad jag har börjat med, nutrilett, heter det så? Jag som har varit emot sånt i alla tider men nu ska jag testa fan i mig! Har även köpt SVINDYRA natur-piller, på hälsokost! Så man rensar ut all skit man har på insidan av kroppen, alla slaggprodukter osv! Så om ni träffar mig och tycker jag luktar illa, så har ni nu förklaringen :D



Hur fint väder är det inte ute då ? Strålande sol och det droppar från taket, lovely! Jag och pappa ska ta en långprommis snart!!!!


Har jag ngt mer att dela med mig ? Jag tror inte det, eller det är massor av konstiga saker som händer i mitt liv, men de vill jag inte dela om än :)



En sak är himla störigt iaf, det är att jag aldrig kan bestämma mig för ngt, just nu i denna stund kan de kännas som rätt beslut, men sen ikväll då jag siter framför tven eller ligger i sängen så kan de vrida sig i magen och då vill jag inte alls.... varför är det så? Kan nån berätta kanske??


Och när vi kommer till kärleken te x (inte för att jag har någon), det är samma sak där, ena dagen känns allt skitbra.... andra dagen fattar jag inte vad jag håller på med ? Är det nå fel på mig eller är det nån som känner igen sig ?????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards