Alla inlägg den 2 november 2007

Av therese åkerberg - 2 november 2007 10:18

Det ska fan räcka att man säger att man har lagt ner skiten 1gång, men ändå fortsätter folk att fråga och älta, både det ena och det andra. Jag tycker det är brist på respekt när dom vet vad i helvete man har gått igenom och vart man står nånstans idag.

 Jag vill aldrig mer tillbaka till mitt gamla liv. Man tror att man är ngt där ute, men det enda man är, är en stor misslyckande looser som inte kan handskas med verkliga känslor.


Ikväll ska jag, mamma o syrran på bio "solstorm", mysa till det lite =) Och innan jag ska jag kocka lite, ska göra chili-biffar med mango-salsa!!!


Imorgon blir det fest, jag, johanna, malin, tove och helene ska käka mat och förfesta hos Helenes maaaammi! Sen ska vi ner på forum, kul o träffa folk man inte träffat på länge!!!



Ah, nu ska jag hoppa på lillsyster i sängen så hon vaknar nångång.... =)



Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards