Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av therese åkerberg - 27 oktober 2007 15:20

Va ju meningen att jag skulle bo inne i stan men så vart det Bredsand.


Har hittat en otroligt fin vinds-våning, med utsikt över havet. Alldeles lagom stor för lilla mig =) En liten tvåa är det.... helt underbart mysig!!! Och jag får flytta in redan om 2 veckor så det kan inte bli bättre =)



Idag har jag träffat en vän, som jag har träffat en gång på 4-5år... min "gamla", alldeles egna privata hästtränare :D Hon ställde upp för mig till tusen med träningar och tävlingar när jag hade hästar. Hon stöttade även mig när jag va som busigast i mina tidiga tonår... Hade jag inte haft Mackan och henne vette tusan vart jag hade varit idag. Sååå, vi hade en del att prata om kan jag lova! Och vi ska ta upp vår vänskap igen, hon är en människa jag verkligen ser upp till och respekterar !!!!!



Igår va jag i stan med familjen, shoppade lite kläder och smink!!!! Idag har jag och mamma shoppat lite till och senare ikväll ska vi käka tacos här hemma och ha det mysigt! Sen ska jag nog till Ånge en sväng och hämta min fina halsduk som gick sin egen väg förra helgen :D



Näe, nu ska jag kila... ha de gött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards