Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av therese åkerberg - 6 oktober 2007 12:20

Glada huddik bo på heltid, den ni =) Håller på & söker lägenhet för fulla muggar! Och nästa vecka ska jag troligtvis börja jobba på Kicks om allt går som planerat!!

Började dagen med 1 mils promenad och sen pula jag i mig så mycket gröt så jag trodde jag skulle spricka!!! Sitter nu & väntar på Tanya, vi ska gå o styrketräna på vårt älskade gym=) Hon & Sofia skulle ta en skogspromenad men nu va dem tvungen att ringa efter Nanna, för dom hade gått vilse, hade ingen aning om vart dom va! Vilka jäkla pundhuven....haha!


Sen ikväll ska jag iväg på middag hos Jenny o hennes pojkvän + en vän till henne ... trevligt!


Det är konstigt det där, man är inte rädd att vara ute i svängen o trycka i sig allt man kommer över utan att ens riktigt veta vad det är, men vanliga saker som att träffa nya människor, få förändringar i sitt liv, det är man livrädd för! Konstigt....


Imorgon ska jag o tjejerna köra gocart, vilket jag aldrig ha gjort så det ska bli skitkul faktiskt =)

Mamms, papps & farmor är på anhörig-helg borta i Forsa, tror det kan vara hemskt nyttigt, att få lite förståelse vad sjukdomen egentligen handlar om!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards