Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av therese åkerberg - 19 oktober 2007 20:59

ÄR godis... hah! Har ätit honungs-nötter nu.. med mammi, helt lovely!


Sen har jag varit på möte i Ånge, allt verkar falla på plats. Ska ha ett möte med en man från ams och en från försäkringskassan. Och jag kommer få hel sjukpenning ett tag till. Och dom i Ånge ska hjälpa mig tills allt löser sig helt, känns tryggt =)


På Måndag ska jag till Sundsvall & titta på en lägenhet, vid polis-station ungefär, nära till centrum med andra ord, jag hoppas innerligt att jag tycker om den, då får jag flytta in påengång!!!

Ah, kanske man får sova lite bättre nu i helgen när jag vet att saker har löst sig =) Wellwell...


Imorgon ska jag o mammi te Bräcke o käka på en thai-restaurang som ha ny-öppnat, sen blire lungt!

Ska börja dagen med en promenad nere vid vikbron eftersom jag fuskade med det idag...usch, sånt gillar vi inte!!!!!!!!!!!!!


Näe, nu ska jag se vem som skickade sms =)


HEJHEJ  HEJHEJ

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards