Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

En mkt bra dag

Av therese åkerberg - 31 januari 2008 20:42

Klev upp kl 8 och gjorde mig iordning, sen tog jag en promenad upp på skolan!! Slutade inte fören 4, liftade med Anna, en tjej i min klass hem, packade snabbt ner träningskläder, sprang te bussen ner på stan! Gick och strosade lite på stan, handlade en jätte fin klänning, en enkel svart, precis i min smak, skitsöt e den =) Lite smink och smycken blev d också!! Sen gick jag på ego och körde spinning en timme! Fan det är inte roligt när man testar kläder och inser att man måste ha en större storlek:S Hela dan blir förstörd, men d kändes bättre efter spinningen! Jag ska till o med va så duktig att jag ska packa allt redan ikv, och gå på spinning tjugo i sex imorrn bitti, sedan tar jag halv elva tåget till Fränsta! Därifrån går jag till mammis jobb, sen åker vi på vårdcentralen och tar en spruta innan resan till Thailand.


Sen skjussar mammi upp mig te Ånge, ska upp te min Johan som fyller 24 imorrn!!! =) Vi ska på knutis o äta o dricka nått glas vin!=) Och jag blir kvar där heeeela helgen, lovely!!!


Vet ni, jag vill ha en ny kamera, jag lyckas ju alltid tappa bort eller förstöra mina, men nu e jag trött på att inte ha någon så jag tror tusan jag ska införskaffa en!


Wellwell... nu ska jag röja undan lite här och packa! Jag är trött, hör o häpna!! =)



en extra puss till Johan för att du e sinnes-sjukt go på alla sätt o vis =)!!! Ojoj va vi ska mysa i helgen =)


Ha en fortsatt trevlig kväll! Hej!

 
 
Ingen bild

Malin

2 februari 2008 11:41

När ska du åka till Thailand? :O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards