Direktlänk till inlägg 8 januari 2008

Nu är det slut....

Av therese åkerberg - 8 januari 2008 21:10

Imorse åkte jag som sagt till Hudiksvall. Då jag åkte dit i maj trodde jag inte ens att jag skulle bli kvar i 3 månader, och framförallt trodde jag inte att jag skulle bli tårögd, nu kändes de att d va sista gången jag satt där vid matbordet och åt Majas underbara mat, snackade allt mellan himmel o jord efter lunchen, sista gången jag satt i gula soffan med favvo-filten och kaffekoppen i handen!


Nanna och Mari-ann är de 2 personer som har räddat mitt liv, som har gett mig ett helt nytt liv, jag har lärt mig så otroligt sjukt mycket på den här resan, jag vet så mkt mer om mig själv än jag nånsin hade kunnat drömma om. Jag har lärt mig att uppskatta livet på ett helt annat sätt idag, jag värderar saker på ett helt annat sätt.


 Utan Jenny, Sofia, Tanya, Therese, Marita och Yvonne hade det inte heller gått. Så nära som jag har kommit de ovanstående kan man inte komma, tro mig. Där pratar vi om DJUP vänskap.



Det var sorgligt men samtidigt skönt att åka hem och veta att man har gjort något bra, att man har klarat av det! Att man har någonting man kan vara riktigt stolt över! Jag är så otroligt tacksam att jag fick den här chansen och att jag tog den, det jag har lärt mig under 6 månader, kommer de flesta inte ens lära sig under hela sin livstid.

Men såklart vi kommer hålla kontakten! Tack o lov =)



Jag o Elin va iväg och solade förut, naturligtvis tog vi fel solarium, vi skulle ju få sån där ång-tjosan på oss...låg o tröck o tröck men de enda som hände va att ansiktslampan släcktes, hahaha! Men, nästa gång....


Nu tvättar jag den sista maskinen, sen blir det te o en mackis! Måste försöka komma i säng tidigt ikväll eftersom imorgon ska jag upp på skolan!!!!=) Elin ska komma hit med en skiva också....



Åh, jag längtar redan till helgen, hoppas på att få träffa min gullock=)! sweeeet!


Pusss hej!

 
 
Miss Emelie

Miss Emelie

10 januari 2008 13:18

Det har gått 15 veckor nu sedan operationen. Kom in och kika på resultatet=)

http://www.metrobloggen.se/msemelie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards