Direktlänk till inlägg 6 januari 2008

Okej Linda...

Av therese åkerberg - 6 januari 2008 23:05

Jag uppdaterar för din skull ;)

Vilken skön helg detta ha varit, helt underbar, lite skandaler men de hör till !!=)


Fredagen kom Helene o Roger hit på en kopp kaffe och tittade in min nya lya =) Sen tog jag o Helene bussen ut till birsta och shoppade lite o käkade en bit mat och pratade bebisar, att ja ska va me på hennes förlossning !=) Snacka om häftigt! Vid 7 kom Johan hit, vi käkade tacos och såg en film o myste!=) Vid 3 på natten ringer en halvgalen kvinna o frågar om jag har pratat med den andra galna kvinnan... men nej de hade jag inte gjort. Den ena galna kvinnan kommer o hämtar mig o Johan, så vi får köra ner på polis-station och hämta den andra galna kvinnan som hade kört rattfull, men den turgrisen fick behålla körkortet sitt för hon hade precis legat på 0.2 i promille, haha! De va en jäklarns tur det! Så vi skjussade hem de två tokarna.

På lördagen låg vi länge och väl, klev upp och drog en lång-frukost=) Sedan tog vi bussen ner på stan och tog en fika och tittade lite i affärer! Sen hem och käkade mat och tittade på lite hockey o tv. Imorse klev vi upp, käkade frukost, sen tog vi på oss ytterkläder och gick på en härlig vinter-lång-promenad! Sen bjöd han mig på en bit mat !=) Sen gick vi hem te mig och myste ända tills han skulle ta tåget hem igen! Usch, de kommer bli tomt i sängen inatt!


Imorgon strax innan tolv kommer pappsen hit och hämtar mig. Då ska vi ner på banken och fixa lite saker! Sen hem hit igen och sätta upp lite hyllor o tavlor, de e ju för fan betong i hela lägenheten så man måste ha en stor jävla borr! Well well...



Jag har iaf börjat träna på ego nu, riktigt roligt! Och jag hart gått dit ensam, de va inte spec roligt första gången men nu äre ju ingen fara =) Och naturligtvis så har man åkt på förkylning så träningen får vänta tills den har lagt sig.... Jag har lagt på mig känner jag, det bajsar vi på och tränar bort det...BORT BORT BORT!



Nee, nu ska jag stöka lite här!!! Vi hörs...

 
 
Fia

Fia

7 januari 2008 13:46

ÄNTLIGEN:) har kikat i din blogg varenda dag men det enda man har sett på ett bra tag är du i sängen med tv:n i högsta högg:) nu får du banne mig bli bättre på att uppdatera:) snart är det vemdalen oxå:) Kramkram

http://z4mbizzz

 
Malin

Malin

7 januari 2008 14:16

Åååh :) Går bra hör jag ;) Kul gumman! Love you

http://genombrott.bloggagratis.se

 
rockstar

rockstar

7 januari 2008 15:08

Serru jag hade rätt fler som ville att du skulle uppdatera :P

http://rockstar

 
Helene

Helene

7 januari 2008 17:18

Min gobit :)
Har inga pegar på mobilen, därför jag inte svarat :/ Sorry! Men jag blev så glad av messet :) Hör av mej när jag har fyllt på mobilen eller så kan du höra av dej ;)
Puss så länge!

http://www.missh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese åkerberg - 23 maj 2008 12:22

Har bytt blogg! Gå hit istället....   www.theresiiia.blogg.se ...

Av therese åkerberg - 22 maj 2008 15:16

Har suttit och skrivit från halv 9 imorse till halv 3 idag, med 45 min rast. Jag har ont i mina fingrar! Jag är iaf nöjd med min skrivning, jag är glad om jag får ett G! Vill verkligen inte göra om hela proceduren! Man känner sig så jäkla nöjd efterå...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 22:20

Fyller hela 47 år idag! Hujeda mig vad tiden går, snart 50 :P   Han trodde iaf att jag hade glömt bort hans födelsedag, så han ringde mig då jag och Johan satt på torget och pluggade som svin, och frågade med en lite mesig röst om jag hade glömt hans...

Av therese åkerberg - 21 maj 2008 01:18

Jag är bara människa.   Ibland undrar jag vad livet går ut på? För ibland känns alls så himla meningslöst. Har iaf pluggat som en idiot, då jag ska tenta av 2 kurser på Torsdag, är verkligen toknervös!!!! Jag hoppas jag klarar det. Jobbet ringde ida...

Av therese åkerberg - 19 maj 2008 01:38

Life's going by me. And still I say, Oh God! I'm making the same mistakes. Low? I'm on empty. Try to erase all the bad times. Free? I don't seem to be. My soul remains tied to your life. Every breath you breathe deep, I feel you circu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards